[socialwork] El final del fred

Alfred Rivera alfredaarsistemes.com
Dma Gen 29 21:26:33 CET 2013

Salutacions,

Quan s'acaba l'hivern  acostuma a arribar la primavera on els brots dels
arbres es transformen en fulles verdes i flors.  Esperem que la situació
econòmica segueixi el mateix itinerari.  Fins que arribi:

  * El proper divendres dia 1 de febrer de 2013 entre les 9 i les
    14:15h.  a l'edifici Caixa Forum de Barcelona (c/Mexic) tenim una
    jornada que porta per títol:

        "Impacte de la crisi econòmica en la salut mental. Pobresa i
        empobriment". Trobareu més informació aquí
        <http://www.elbaixllobregat.net/jornada/index.asp?v_id_departament=P%20%20%20%20&ACT_id=59>
        i les inscripcions encara es poden realitzar aquí.

    Allà ens trobarem.

  * Euradia realitza una nova convocatòria del curs per a l'elaboració i
    gestió de projectes europeus.
    <http://euradia.es/images/blanca/CURSO%20ELABORACION%20Y%20GESTION%20DE%20PROYECTOS%20EUROPEOS.pdf>

  * També us faig a mans l'enllaç capalCodi de bones pràctiques
    <http://ec.europa.eu/information_society/newsroom/cf/dae/itemdetail.cfm?item_id=9446>en
    TIC per a dones.
    <http://ec.europa.eu/information_society/newsroom/cf/dae/itemdetail.cfm?item_id=9446>
    La intenció es facilitar i promocionar la participació de les dones
    en les TIC. Personalment encara  no acabo d'entendre perquè ens hem
    tret de sobreels "cercles masculins exclusius" si ara ja fa temps
    que sembla d'interès la creació de"cercles femenins" exclusius.No fa
    gaire vaig trobar en un auditori un grup de dones que feien un
    taller de ball només per a dones. Aquestes pràctiques, personalment
    no lesentenc. Potser vaig errat,  però és el que em surt si parteixo
    de la lògica de la igualtat.  El recorregut que hem fet no hauria de
    fer-se servir per a crear nous espaisexclusius d'homes ò dones.  ¿O
    potser síi jo vaig errat?  Ara, ja no ho sé, però m'agradaria
    conèixer l'opinió de les donesen aquest sentit.

  * Interessant document sobre l'avaluació de programa interoperabilitat
    de les administracions públiques.
    <http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=COM:2013:0005:FIN:ES:PDF>
    Programa ISA continuació de l'anterior programa IDABC.  Bàsicament
    resumeix com els estats han "millorat" la seva interrelació  pel que
    fa a interoperabilitat, creació d'eines i xarxes així com de
    legislació.

  * Afegeixo l'enllaç al portal EVA
    <http://ec.europa.eu/dgs/education_culture/eve/index_en.htm> que és
    el punt d'informació sobre projectes educatius i culturals. De molt,
    molt interès.  Feu un cop d'ull encara que sigui ràpid. I no oblideu
    afegir a favorits.

  * La decisió del No 575/2007/EC of 23 May 2007 del parlament Europeu,
    <http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2007:144:0045:0065:EN:PDF>
    va establir els Fons Europeus per al Retorn. Aquí
    <http://ec.europa.eu/dgs/home-affairs/financing/fundings/migration-asylum-borders/return-fund/calls/call-2012/docs/call_for_proposal_2012_en.pdf>trobareu
    el document amb la convocatòria que finalitza el proper 13 de febrer
    de 2013. Està oberta a autoritats públiques i ONG's. No crec que
    necessiti cap més comentari.

  * Enllaçat indirectament amb el punt anterior, link a l'informe
    especial núm. 22 del Tribunal de Comptes europeu i que porta per
    títol: ¿CONTRIBUYEN DE FORMA EFICAZ EL FONDO EUROPEO PARA LA
    INTEGRACIÓN Y EL FONDO EUROPEO PARA LOS REFUGIADOS A LA INTEGRACIÓN
    DE LOS NACIONALES DE TERCEROS PAÍSES?
    <http://eca.europa.eu/portal/pls/portal/docs/1/19658748.PDF>

  * A continuació, informació sobre las convocatòries en el marc del
    programa DAPHNE relatives a les iniciatives per a la recerca de
    menors desapareguts
    <http://www.guiafc.com/images/pdfs/2013-DAPHNE-01.pdf>. Llegir amb
    atenció donat que hi han uns criteris molt explícits de selecció i
    exclusió d'aquest programa.

  * A la pàgina del Col·legi Oficial de Treball Social de Catalunya
    <http://www.tscat.cat/> trobareu una interessant convocatòria
    informativa sobre les beques Leonardo Mobilitat 2012 la convocatòria
    de la qual finalitza el proper 3 de febrer de 2013... Una mica just
    però encara estem a temps.

  * Finalment, a la p
    <http://www20.gencat.cat/portal/site/dixit/menuitem.6b98cd41c1f89314f2801d10b0c0e1a0/?vgnextoid=a7876f2ac21d0310VgnVCM2000009b0c1e0aRCRD&vgnextchannel=a7876f2ac21d0310VgnVCM2000009b0c1e0aRCRD&vgnextfmt=default>agina
    de convocatòries del DIXIT.
    <http://www20.gencat.cat/portal/site/dixit/menuitem.6b98cd41c1f89314f2801d10b0c0e1a0/?vgnextoid=a7876f2ac21d0310VgnVCM2000009b0c1e0aRCRD&vgnextchannel=a7876f2ac21d0310VgnVCM2000009b0c1e0aRCRD&vgnextfmt=default>Centre
    de Documentació de Serveis Socials,
    <http://www20.gencat.cat/portal/site/dixit/menuitem.6b98cd41c1f89314f2801d10b0c0e1a0/?vgnextoid=a7876f2ac21d0310VgnVCM2000009b0c1e0aRCRD&vgnextchannel=a7876f2ac21d0310VgnVCM2000009b0c1e0aRCRD&vgnextfmt=default>trobareu
    tot un seguit de concursos i Premis, alguns dels quals poden ser
    interessants.

Aneu "al tantu" amb les indigestions d'informació; diuen que patim una
passa de problemes de panxa.

Bona nit i bona feina !!!

-------
Alfred Rivera
DTS col. núm. 2206

Un document HTML ha estat eliminat...

Més informació de la llista de correu socialwork