[socialwork] Finalment, ciència en el món social

RIVERA ALONSO, Alfred ariveraamartorell.cat
Dij Oct 30 10:31:40 CET 2014

Bon dia a tothom,

El passat divendres va finalitzar el Congrés de Serveis Socials Bàsics 2014, treballant conjuntament pels Col·legis de psicòlegs, treball social i Educació Social.

Va ser un dels millors Congressos dels meus darrers 25 anys. Genial. Us aniré passant informació entorn al resultat del mateix, que us puc assegurar per endevant no és poc. Es va generar un material -globalment parlant- de primer ordre.

De moment, i per obrir boca, aquí teniu el recull de "piulades":
https://storify.com/CEESC/cssb14-congres-de-serveis-socials-basics

Aprofito per felicitar des d'aquesta llista les aportacions de J.M. Alonso Barea ITER-BSO http://www.alonsovarea.com/ en relació al seu projecte  “Més gransâ€. Suport social intergeneracional per a famílies amb mentors sèniors.

La veritat és que m'interessa perquè tinc la intenció de treballar aquest tema ò similar en el municipi en el que desenvolupo la meva activitat professional.

Fins la propera.

--
Alfred Rivera
D.T.S. col. Núm. 2206

Un adjunt de no-text ha estat eliminat...
Nom: no disponible
Tipus: application/pgp-signature
volum: 487 bytes
Desc: no disponible

Més informació de la llista de correu socialwork