[socialwork] Finalitzant l'hivern

Alfred Rivera alfredaarsistemes.com
Dil Mar 5 19:27:50 CET 2012

Salutacions, aquí les darreres novetats interessants:

  * En aquest enllaç, document recentment publicat:"Libro blanco de las
    pensiones. Agenda para unas pensiones adecuadas, seguras y
    sostenibles"
    <http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=COM:2012:0055:FIN:ES:PDF>.
    No sé perquè però aquest títol em fa pensar en negatiu, ves per on.
      I si doneu un cop d'ull als títols dels capítols, llavors
    l'inquietut es converteix en certesa.

  * El passat 23 de febrer, es va publicar el Dictamen del Comitè de les
    Regions relatiu a "Un marco europeo de estrategias nacionales de
    inclusión de los gitanos hasta 2020"
    <https://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:pFyhX2XKXzoJ:eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri%3DOJ:C:2012:054:0013:0017:ES:PDF+dictamen+inclusi%C3%B3n+gitanos+2012&hl=ca&gl=es&pid=bl&srcid=ADGEEShoM_pAC-j3SBoIx11O7TAApPHYf5kCj37ct5jbQVJUEbcpMJbswpRc8pTpXPQpeSJ0nSKqT2fPIukj0Hkd6sLNveO4rYBIm2od3T8FuTNsHk0Y_cLTteVm5IfxfbXJ1kweopPE&sig=AHIEtbSqeNjdWvV2Z4oh1N3EZU9nv7AsIQ>.

  * Premise-inclusion 2012 <http://www.e-inclusionawards.eu/>: dedicats
    a les bones pràctiques en e-inclusió a Europa que es porten donant
    des de 2008. Ara, oberta la convocatòria 2012.
  * "Guía para la iniciativa ciudadana europea. Un nuevo derecho para
    los ciudadanos de la UE
    <http://www.google.es/url?sa=t&rct=j&q=guia%20iniciativa%20europea&source=web&cd=4&ved=0CD8QFjAD&url=http%3A%2F%2Fec.europa.eu%2Fcitizens-initiative%2Ffiles%2Fguide-eci-es.pdf&ei=CQJVT_a9HoKl0QWF053SCw&usg=AFQjCNFlBp8ihl92IKvhWpJrqxcalaJ5hg&cad=rja>.
    Tú puedes marcar el rumbo".  Molt interessant. Com a mínim, un tema
    tan complex a escala Europea ja sembla tenir una guia pràctica estil
    "How to...".  Mereix la pena distribuir el seu enllaç perquè
    iniciatives que potser no prosperen a escala estatal, sí poden
    fer-ho a escala europea. Mai se sap.
  * L'enllaç següent:   "Dia de la Igualdad Salarial"
    <http://europa.eu/rapid/pressReleasesAction.do?reference=IP/12/211&format=HTML&aged=0&language=ES&guiLanguage=en>.
    Jo pensava que, finalment europa ja caminava capa ala
    homogeneització dels salaris a tota Europa, pero no. En aquest cas,
    de moment, es tracta de caminar cap a la igualtat entre homes i
    dones en el marca de cada estat. Bé, suposo que tot arribarà tard o
    d'hora.
  * Si la pobresa augmenta a tota europa, doncs també ha d'augmentar la
    despesa que dediquem a pal·liar aquestes situacions, d'entrada a
    escala europea. No sé si aquest exercici també l'hem fet a escala
    estatal, autonòmic ò local, no ho tinc clar.  "La Comisión aumenta a
    500 millones de euros los fondos destinados a las personas más
    necesitadas en 2012 "
    <http://europa.eu/rapid/pressReleasesAction.do?reference=IP/12/194&format=HTML&aged=0&language=ES&guiLanguage=en>.
    Tinc esperança que algú pugui avaluar sí aquests diners han
    aconseguit els seus objectius o en quin grau ho han fet.

De moment, per acabar l'hivern, crec que està molt bé.

Alfred Rivera
DTS col. núm. 2206

Un document HTML ha estat eliminat...

Més informació de la llista de correu socialwork