[socialwork] tecnologia

RIVERA ALONSO, Alfred ariveraamartorell.cat
Dij Maig 29 22:01:22 CEST 2014

Aprofito per afegir un e-correu de recomanacions "tecnològiques".

Habitualment faig servir una memòria portàtil USB  en la qual tinc tots els e-correus d'entrada i sortide de tots els comptes d'e-mail que faig servir.

Fins a la data feia servir Thunderbird combinat amb TrueCrypt ò Bitlocker (windows) per assegurar la informació. Amb aquest programa d'ecorreu començava a patir les conseqüències d'un gran volum d'informació a l'hora de llegir-escriure els emails des de la memòria portàtil.

En conseqüència vaig començar la recerca d'un nou client d'e-correu més lleuger,  àgil i ràpid, i.... l'he trobat !!.  És Koma-mail <http://www.koma-code.de/?option=com_content&task=view&id=5&Itemid=39> , d'origen alemany (com no) i que sí pot manegar un volum important d'emails sense problemes mitjançant el seu client instal·lat (simple còpia) en la memòria que sempre porto a sobre (encriptada).  Si us pregunteu perquè faig servir el client d'e-correu en una memòria portàtil, la resposta és que sempre el tinc a sobre, conjuntament amb les claus. Us recomano memòries amb recobriment de metall per tal de garantir la seva duració (més cares,  però la informació s'ho val) i un sistema automàtic de backup en connectar l'andrómina al PC de casa.

Bona sort i fins la propera.

--

Alfred Rivera

DTS col. núm. 2206

Un document HTML ha estat eliminat...

Més informació de la llista de correu socialwork